Wednesday, May 5, 2010

Hepy Besday Tasha..=)

Assalamualaikum semua..selamat pagi..apa khabar?harap2 semuanya berada di bawah rahmat dan naungan Ilahi..InsyAllah..amen..pagi nie agak bersemangat sikit nak tulis entri khas untuk Taca sebab ye tak sabar nak bagi hadiah kat die..hehe..Taca!!..aid Milad wa kullu am wa antum bilkhair..semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berjaya dalam apa jua yang dilakukan di dunia dan akhirat, menjadi anak yang solehah yang boleh mengembirakan hati ibubapanya..dan semoga ukhwah fillah kita berkekalan hingga ke syurga..Insyallah..Amen..sekarang dah tua besar dah tak boleh nakal2 lagi ye..hehe..nie mesti dapat banyak hadiah kan..jangan lupa orang kat sini dah la..haha..kat sini saya ada sediakan hadiah yang tak seberapa untuk awk..=)

                                                                 

3 comments:

mengenaldiri said...

Assalamualaik..

Aisyah!!!!!
terharunye saye chah..
terima kasih byk2 sbb wish n doakan saye..
n terima kasih bangat utk hadiah tu..
heeee...taw je tasha suke music box..
anyway, thanx 4 everything..
bestnye klu kite masih di kolej lg kan..huhu ;(
mesti tasha kne buli ngn korang hari ni sbb tasha dah tua hari ni..eh silap2, dah besar..hehe
uhibbuki jiddan..abadan abada.. =)
syukran ya habibati..

::FAIZ FARISH:: said...

Hp bday....

Fathi Adha said...

waaa... nak komen jugak..

selamat hari tua...jiwa muda... :)

 
Template by suckmylolly.com