Monday, March 29, 2010

Tuan rumah berehat sementara..final exam sudah kembali..=)

Assalamualaikum semua..disini tuan rumah ingin membuat pengumuman penting...tuan rumah akan berehat seketika untuk menghadapi exam yang tak sampai berape hari lagi nie..dan akan balik secepat yang mungkin..akan tetapi kedatangan korang amatlah dialukan-alukan teruskanlah aktiviti anda untuk singgah di blog yang tak seberapa nie..hehe..lagi satu..doakan tuan rumah berjaya dalam final exam ye..tgh ketar sangat nie dah nak pekse.. huhu..ok..wassalam..semoga berjumpa lagi di lain entry..(",)..

Wednesday, March 17, 2010

Hari Yang Dinanti

Assalamualaikum semua...

Apa kabar semua..semoga kita berada dibawah naungan dan petunjuk Ilahi..hari nak kongsi ngn korang kegembiraan yang sedang melanda diri ini..hehe..

kisah yang bermula begini..pada minggu sebelum ini kawan saya, nadiah die ade cakap nak datang sini saje je datang ziarah yela..lpas abis belajar ari tue x prnah lagi datang..xpe2..paham..jauh tau die datang dari singapore..sebelum tue nak ucapkan terima kasih kat nadiah sbb sudi lagi datang sini..jenguk kami..hehe..die ade cakap nak datang tapi x bagitau bile kate ye nak wat surprise..klu dah kate macam tue memang ternanti-nanti la bile hari ye akan tibe..

tup2..tibe2 ade pnggilan telefon dri nadiah die cakap dah on d way nie nak smpai nnt dah smpi die telefon..Hari Yang Dinanti telah tiba..mmg terkejut + gembira..tgh menghitung hari bile la nak smpi tgk2 dah sampi..gembira tak terkate..alhamdulillah selamat akhir ye sampi jugak..pastu malam tue kteorng jmpe nak lepaskan rindu masing-masing memang rindu sangat..Alhamdulillah..Allah masih lagi memberi peluang untuk mempertemukan kami..malam tue banyak cerita yang kami kongsikan..kisah suka dan duka dan semoga ianya memberi pengajaran pada kami..insyallah..

terima kasih kerana masih sudi menjadikan diriku teman seperjuanganmu dalam suka dan duka dalam susah dan senang..semoga ukhwwah yang terbina akan berkekalan hingga ke syurga..

akhir kalam untuk nadiah...
Bagiku,
Seorang sahabat itu,
biarlah dia jauh dari mata,
tidak selalu berjumpa,

tapi,
itu bukan ukuranku pada ukhuwwah yang terpatri kemas dalam jiwa,
kerana bagiku yang penting,
ingatanku terhadap sahabatku terikat kemas dalam kenangan dan doa..
Amen...

 

 
Template by suckmylolly.com